Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

..amiről a sötétben beszélnek...

2015. április 17. 15:21 - erotikusrahangolttortenetek

Egy élet, három történet - első történet

Szerelem

Panni remegő kézzel gyújtotta meg a ma már ki tudja hányadik szál cigarettáját. Mélyen szívta le a füstöt, megforgatta tüdejében, majd élvezettel eregette ki, vékony csíkokban.

Nézd már, még most is milyen nehéz erről beszélnem – mutatott remegő kezeire – pedig mostanában már odáig jutottam, így hat év távlatából arra a kevés szépre tudok emlékezni. Tudok emlékezni és annyira már nem is fáj.

Dee, megígértem neked, hogy az elején kezdek el mindent.

Diszkréten elhallgatott, míg a felszolgáló letette az asztalra a kávéinkat, majd hangos sóhaj kíséretében folytatta.

shutterstock_32523571.jpg

Azt hittem ő az igazi. Teljesen meg voltam erről győződve, amilyen szerelmes voltam Oszkárba. Nekem, ha akkor abban az időszakomban valaki mást mond, biztos lehetsz benne, hogy vérig sértődtem volna, nem beszélve arról, hogy akár embert is képes lettem volna ölni érte. Ezt képletesen mondom, de volt benne valami, hogy nem ismertem se Istent, se embert, mert én templomba járó hű katolikus létemre Oszkárért még a Jóistent is elhagytam. Míg vele voltam szinte soha nem jártam templomba. S néha visszagondolva ilyenkor jutok el arra, hogy lehet mindez egy próba is volt. Egy próba, aminek egyik részét, szégyen, nem szégyen bevallani, de elbuktam.

Mikor először megláttam Oszkárt, még meg sem kellett szólaljon, semmit nem kellett tegyen, csak megpillantsam, csak a szemem fókuszában benne legyen és máris nedves voltam.

Közel két méter magas volt, széles vállak, fekete haj, nyílt (akkor azt gondoltam, hogy az) barna tekintet, rendkívül jóképű férfi volt, nagy kezei igazán tudtak kényeztetni. Intelligens volt és előzékeny, kedves és humoros, megnyerő és lehengerlő nem sok kellett, hogy engem is, 19 évesen és szűzen teljesen a hatalmába kerítsen. Totál megbabonázott, elvarázsolt, nem is tudom, milyen szavak lennének a helyesek, ebben a helyzetben.

Néhányszor találkozgattunk, kávéztunk és kezdtük egymást megismerni, annyira őszinte volt velem, bókokat kaptam tőle, kedves szavakat, jó stratégia volt, mert teljesen levett a lábamról. Nem sok kellett, hogy beleszeressek, ha csak ránéztem úgy éreztem, enyém a világ, és enyém benne A Férfi szerelme, így nagybetűkkel.

Tudod én olyan lassú voltam még akkor a szerelemben, főleg a szexben, idő kellett, hogy megérjenek a dolgok, hogy eljussak arra a szintre is, hogy megcsókoljak valakit, nemhogy több legyen. Így történt vele is. Valahogy úgy voltam vele, hogy ha igazán szeret, akkor megvár, és az én tempómban fogunk haladni.

Még az első csókra is teljesen és világosan emlékszem, a körülmények is romantikusak voltak. Tudod akkor még hittem a romantikában, az ilyen szerelmes csöpögős dolgokban. Ma már, csak nevetni tudok a saját hülyeségemen, ha erre gondolok.

Elhívott sétálni, fantasztikus, napfényes őszi idő volt, a szél néha belekapott a hajamba, élveztem, hogy körbe simogatja az arcom, olyan 22 fok lehetett, fogtam a kezét és beszélgettünk. Nekem fontos a beszélgetés, a kommunikáció, mert ki tudom fejezni magam és élvezem figyelni az emberek reakcióját hasonló helyzetben. Az övét meg egyszerűen imádtam, ahogy egyre mélyebben közel kerültünk egymáshoz, ahogy próbáltam kitalálni most mire is gondolhat. Áh, nézd már a gondolattól is milyen libabőrös vagyok – pulóverét megdörzsölte jobb kezén, s közben újabb cigarettára gyújtott – nah, elég az hozzá, hogy egy ilyen séta alkalmával, tudod meséltem neked arról a kastélykertről a városban, ami központi helyen van, annak amúgy is kora ősszel van egy ilyen szerelmes-páros-találka jellege. Szóval, itt sétáltunk, mikor hirtelen leült az egyik padra és észre sem vettem, s az ölébe rántott. Halkan felsikítottam, ami felizgathatta egy kicsit, mert hirtelen és erősen megcsókolt. Még most is érzem, ahogy ajkunk egyszerre nyílt szét, a nyelvünk összefonódott és mintha nem akart volna elengedni, annyira éhesen és követelőzően szívta be az ajkam, majd elszédültem. Isteni érzés volt, szárnyaltam és boldog voltam. S talán életemben először szerelmes. Nem tudtam, hogy az a szerelem, de érezni akartam, átélni, megélni, újra és újra. Ez a csók mindent eldöntött akkor. Persze nem tudhattam, hogy ez a csók átvitt értelemben a végzetem is lett.

Sokat és a lehető legtöbbször voltunk együtt, sétálni, néha kávézni, soha, soha egy szóval sem sürgette, hogy feküdjek le vele. Innen feltételeztem, – az életem tettem volna rá -, hogy ő is olyan feltétel nélkül szeret, mint ahogy én belezúgtam. Teljesen az ujja köré csavart. Mindig szerettem elveszni tekintetében, mindig ragyogott a szemem, ha rá kellett néznem.

Nem akartam elveszíteni, úgy éreztem, ha odaadom magam neki, akkor tökéletes kapcsolatunk veszi kezdetét. Így is volt.

Képzeld el, csak 2 hónap múlva feküdtünk le egymással, akkor éreztem másodjára, hogy ez egy újabb pecsétje kapcsolatunknak. Felhívtam a lakásomra, kajával vártam, tonhalsalátát készítettem, az egyik legnemesebb üveg bort bontottam az italgyűjteményemből. Gondolhatod, mennyire elvakult voltam, ha rajongásig szeretett italgyűjteményemet képes voltam megbontani miatta. Mikor megláttam a lakásom ajtajába, egyből nedves lettem, a kis bolond szűz lányon most csak nevetni tudok, de akkor úgy éreztem mindennél többet jelent.

Egy szolid puszit kapott, mikor belépett az ajtón, hellyel kínáltam és beszélgetni kezdtünk, közben feltálaltam az egyszerű, de szerintem nagyon fincsi ételt, italt. Teljesen fel tudtam szabadulni a társaságában, és persze sziporkáztam, hangosan nevettem, szó szerint mondom neked, hogy viháncoltam.

Majd mikor a bort kezdtük el inni, egészen magához húzott és ugyanazzal az öntörvényű követelőzéssel,- mint amit megismerhettem a kastély-kertben – megcsókolt. Lentebb haladt, belecsókolt a nyakamba, közben a hosszú hajamba túrt, és azt mondta nagyon finom az illatom. Hátrahajtottam a fejem és hagytam, hogy kigombolja a blúzomat, miközben ott álltam előtte és engedtem, hogy egyre lentebb hatoljon a csókjaival. A melleimet kezdte markolászni, gyengéden, éreztem, hogy teljesen megkeményednek a bimbóim. Teljesen oda akartam magam adni neki. Csak az övé akartam lenni. Átültünk a kanapéra, persze titokban a háló is elő volt készítve, de azt sem bántam volna, ha arra nem lesz szükség. Minél hamarabb és minél közelebb akartam tudni magamhoz. Kicsit féltem, szégyelltem neki bevallani, hogy még szűz vagyok, hogy még annyira tapasztalatlan vagyok, na de tettre kész! Még mennyire, hogy tettre voltam kész. Hosszan csókolóztam vele, de nem mertem teljesen átadni magam az élvezetnek, mert féltem mi van, ha rájön, hogy szűz vagyok. Akkor komolyan azzal voltam, hogy akár a csókból is rájöhet erre.

-         Nagyon finom vagy – ezt súgta a fülembe, úgy éreztem remegésig felizgattam. Idősebb volt nálam tíz évvel, reméltem is, hogy a fiatalságom teljesen felkorbácsolja majd érzékeit.

Ösztönösen cselekedtem, nem gondoltam volna, de ezek szerint, mikor a vágy elborítja egy szerelmes nő agyát, akkor abban a percben tudja, mit kell tenni. Mindig arra gondoltam, hogy az első szeretkezés az nagyon rossz lehet, hallottam a barátnőimtől erről regéket, a nagyon fájt, vagy a semmit nem éreztem dolgokról.

Elkezdtem kigombolni az ingét, simogattam a mellkasát, viszonoztam a csókját a nyakán, egyre lejjebb haladtam, a csókokkal, a simogatásokkal. Nem volt gyors, nem kapkodott mégis szinte észre se vettem és a melleimet bontogatta a melltartóból, máris a nyelvén volt a bimbóm, s mint éhes gyerek falta, szívta. Nagyon élveztem, átöleltem a nyakát, hátrahajtottam a fejem, átadtam magam a gyönyör incselkedésének. Lefektetett a hátamra, már a felső testemen nem volt ruha, mikor fölém hajolt ő még fel volt öltözve, mintha csak az lett volna hatalmas férfi testének a küldetése, hogy előbb előzékenyen engem engedjen előre a gyönyör kapujában. Nem tudom, talán sejtette, még szűz vagyok azért volt ennyire maximálisan gyengéd, s készített fel milyen lesz, mikor a férfi magáévá tesz. Szinte észre sem vettem, mikor levetkőzött, nehézkes mozdulatokkal. A meztelen testem látványától merevvé vált férfiassága. Ujjaimba kulcsolta ujjait a fejem fölött, mikor hagyományos pózban belém hatolt. Lassú, pulzáló mozdulatokkal került egyre mélyebben a testembe. Egy kis feszítő érzés csapott alsótestembe, amit a perceken át tartó elsöprő csók azonnal enyhített.

Éreztem, hogy teljesen kitölti testem, s ez a hagyományos póz, annyira összeforrasztott bennünket, a szemébe néztem közben. Halkan megkérdezte, hogy fáj –e, de szerintem akkor is nemet mondtam volna, ha fáj. Kicsit gyorsított mozdulatain, felizgatott, magával ragadt férfias nyögései, s bár nem tudtam milyen lehet, ha valaki szex közben attraktív, próbáltam én is beleadni mindent. Teljesen magamra és magamba húztam, a feszítő érzést, már szinte teljesen felváltotta, egy lágy, kellemes bizsergés, ami valahonnan mélyről fakadt, belőlem, de mégsem tudtam honnan. Az orgazmus fogalmával sem voltam akkor még teljesen tisztában, az, hogy első alkalommal részem lesz benne, pedig nem is álmodtam volna.

Önkéntelenül nyögdécseltem, sőt egy-egy hangosabb sikoly is elhagyta a torkom. Mire kezdtem feloldódni attól tartottam, ő már elment bennem, de harminc évesen nagyon jól bírta a tempót, mintha érezte volna, addig nem hagyhatja abba, míg át nem lépem a gyönyör kapuját.

shutterstock_63368677.jpg

Amit ugyan sokáig tartott kinyitni, de hatalmas intenzitással tört rám, mikor egész testem megremegett nem csak az ő súlya, hanem az orgazmus alatt is, körmeim a hátába mélyesztettem, erősen magamra húztam, követelőzően, mintha soha nem akarnám, hogy leszálljon rólam.

Darabig még nem engedtem le. Sokáig csókolóztunk, végig nyalta az egész testem, a csiklómtól a fülcimpámig, míg újra rám nem tört a remegés, az átütő orgazmus.

Észre sem vettem, hogy az a nap milyen hamar eltelt, szinte az egész délutánt átszeretkeztük. Fürdés után sokáig beszélgettünk, nem akartam, hogy elteljen a nap, vagy ha eltelt alig vártam, hogy újra feljöjjön, s együtt lehessünk. Szó szerint vele akartam lenni a nap minden percében.

Aztán ez hamarosan valóra is vált. Csodálatos néhány év vette kezdetét, mikor egy nevenincs kis faluba költöztünk, ahova engem helyeztek tanítani. Az orgazmus változatos és igazán gyakori fajtáját kísérleteztük ki. Na, de ez akkor egy másik történet lesz, ahogy ígértem.

Panni az utolsó szavak kíséretében elnyomta a cigarettacsikket, majd komótos, lassú mozdulatokkal felvette kabátját, elköszönt és kilépett a kávézó ajtaján.

-nairof-

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erotikusrahangolttortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr467376086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
..amiről a sötétben beszélnek...
süti beállítások módosítása